De activiteiten van ons kantoor werden in 1991 via eenmanszaak opgestart door de huidige zaakvoerder Luc Vercammen.Betrokkene was meer dan 10 jaar werkzaam als belastingambtenaar. Hij vond dit welletjes, en stapte over naar "de andere zijde van de tafel" (Accountantskantoor).Na hier enige jaren ervaring opgedaan te hebben besliste hij in 1991 een eigen boekhoud- en fiscaal kantoor te beginnen in Hoegaarden.Dra bleek dit kantoor te klein voor een groeiend cliënteel, en werd een filiaalkantoor geopend te Leuven. In 1999 werd een vennootschap opgericht m.b.t. de activiteiten. In 2002 verhuisden wij naar ons nieuwbouwkantoor, gelegen Mgr. Van Waeyenberghlaan, 62/00.02 te 3000 Leuven (aan U.Z. Gasthuisberg). Vanuit dit goed uitgeruste en goed bereikbare kantoor verzorgen wij thans onze boekhoudkundige, fiscale & accountancytaken voor een steeds groeiend cliënteel van zelfstandigen en KMO.
Onze prestaties zijn :
Boekhouding, accountancy, fiscaliteit, BTW, belasting ;
Oprichten van vennootschappen - overname - waardering ;
Reorganisatie - herstructurering - fusie - vereffening ;
Administratieve en commerciële begeleiding - fiscaal advies ;
met volledige inzet en persoonlijke aanpak ;
I.A.B. erkend.
Indien gevraagd begeleiden wij buitenlandse zelfstandigen en KMO, die een Europese activiteit willen ontplooien vanuit de Europese hoofdstad Brussel.
Behoren tot de mogelijkheden :
Advies en begeleiding bij het zoeken van een geschikte vestigingsplaats;
Advies m.b.t. de wettelijke vorm ;
Aanvraag ondernemingsnummer ;
Aanvraag attest kennis bedrijfsbeheer ;
Aanvraag en activering van BTW-nummer ;
Aansluiting bij sociaal secretariaat en sociaal verzekeringsfonds ;
Administratieve taken (facturatie, betalingen ..) ;
Boekhouding en fiscaliteit ;
Opstellen en publiceren van jaarverslagen ;
BTW-aangiftes ;
Aangiftes m.b.t. belasting niet-inwoners, personen-, vennootschaps- en rechtspersonenbelasting..
Dit alles vergt een volledige inzet en parate beroepskennis.
Of.. wij zijn er door en voor onze cliënten !